maandag 7 december 2009

Hallo allemaal,

Dit is dus Shaun van tv. Ik vindt ´m helemaal geweldig vooral omdat je tegenwoordig niet zulke leuke kinderfilms hebt.
Het meeste is te agressief naar mijn zin of gewoon niet leuk.

Maar shaun is anders het is een schaap maar als de boer niet kijkt kan de hele kudde zich gedragen als mensen wat erg leuke situaties opleverd!

Maar google ´m zelf maar eens en geniet ervan!

Groetjes, Heidi

Hello everybody,

This is shaun from tv. I love him especially because you don't have so much nice cartoons.
Most are to agressive or just no fun at all.

But shaun is different, he is a sheep but if the farmer doesn't look he behaves like us so he gets into nice sitautions!
Google him and enjoy!!!

Greetings, Heidi

2 opmerkingen:

  1. hey zus,

    Leuk je blog! Heb t jurkje en vestje ook naar beneden gehaald, zal er binnenkort fotó's van maken!
    Ik zag ergens online ook dat ze van een pompom (je weet wel 2 ronde kartonnetjes en dan maar wol eromheen wikkelen) in t wit met een shaun hoofd en voeter erop... zag er erg leuk uit!!!

    veel plezier met bloggen!!

    groetjes annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ben ook helemaal weg van Shaun. Ik heb hem ook al 2x gebreid. En mijn dochter gaat Shaun-tasjes uitdelen op haar verjaardag. Plus ik heb 'm als thema op mijn mobiele telefoon en alle 40 filmpjes van hem en.......

    Diana

    BeantwoordenVerwijderen