maandag 8 februari 2010

Rak


Hallo allemaal,
Nou ik ben weer verwend!!!
Zaterdag kreeg ik mijn Rak van Ballee : een projecttas, knoopjes en handjes om aan handgemaakte dingen te maken en stekenmarkeerders met mijn initialen!
Vandaag kwam een Rak van Tess met heerlijke thee, chocomel, snoepjes en stekenmarkeerders.
Het maakte mijn verkouden dag een heel stuk beter!
En Ian heeft de thomaslollie al laten verdwijnen!
Groetjes, Heidi
Hello everybody,
I got spoiled!!!
Saturday I got raked by ballee : A projectbag, buttons and hands to make on my handmade items and some lovely stitchmarkers with my initials!
Today I got raked by tess and received : lovely tea, chocolate, candies and stutchmarkers so it made my "cold"day a lot better!!!
And Ian made the thomaslollie dissapear!:)
Warmest greetings, Heidi

1 opmerking:

  1. he zus,

    kijk dat zijn nog eens leuke raks zeg!!! je bent lekker verwend!!

    en wat is je rode jurk mooi geworden zeg wow!!! echt heel erg gaaf!!!

    liefs, miek

    BeantwoordenVerwijderen