donderdag 18 maart 2010

Tuin








Hallo Allemaal,
De foto's krijg ik er niet netjes bij maar het beeld is er!
Dit is mijn tuin bij de vereniging 100 vierkante meter...
Het spitten vindt ik het ergste maar ik heb het eerst bed met tuinbonen erin en ook een bed met plantuitjes!
Ach en de rest komt vanzelf!
Groetjes, Heidi
Hello everybody,
The pictures wont be on spot but it gives a image!
This is my garden at the club 100 square meters...
Het digging is the worst but ones that done.
I got my first bed with gardenbeans and plantunions so the beginning is there!!!
Warmest greetings, Heidi


2 opmerkingen:

  1. wow!!!! Gaaf zeg zo'n grote tuin!!! Dat hij maar heel veel lekkers mag opbrengen :)
    tja spitten is idd minder leuk... maar daar denk je straks als je tuin vol staan niet meer aan!

    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, spitten niemands hobbie denk ik, maar goed als de eerste zaden, boontjes, uitjes etc... de grond in zijn kan ook meteen het grote genieten beginnen. Nu maar afwachten of het goed gaat groeien en bloeien.
    Spannend!!!

    BeantwoordenVerwijderen