donderdag 22 april 2010

ieder wat wils doos

Hallo allemaal,

Gistermiddag ging de bel en daar was tie dan een grote doos die ik (kwelling) helemaal dicht moest laten staan omdat ik moest gaan werken voor een zieke collega!

Maar na het werk heerlijk een eerste selectie gemaakt en zitten genieten!
Vanochtend de definitieve keuze gemaakt die je op de foto ziet!

Een speldekussentje van shaun, een opstrijkkroontje, baboeschkapoppetjes, een setje doucheproducten voor een te komen weekendje engeland, paaseitjes, een boekje over plantaardig verven voor mijn zus, een bol sokkenwol in prachtige paarstinten, handgeverfde wol in bruintinten en een prachtige bol Norogaren!!! Ik wilde het graag eens echt zien maar nu snap ik de ophef!!!

Heel erg bedankt aan alle gulle gevers en ik hoop dat jullie allemaal genieten zoals ik heb genoten (Ik typ dit met de wolletjes opschoot hihi...)

Groetjes, Heidi

Hello everybody,

Yesterday the bell rang and there it was the big box I was waiting for but I had to leave it closed because I had to go working for a sick collegue.

But after work I enjoyed making the first selection and this morning I made my final choice as is seen on the picture!

A pincushion from shaun, a ironon picture of a crown, little russiandolls as beads, a set of showerthings for my coming weekend to UK, easter eggs, a book on dying natural for my sister, and a beautifull purple sockyarn, a handspun handdyed blue faced leicester and a noro ball of yarn which I love!!!

Thank you so much everybody and I hope you will enjoy it just as much as me (I'm typing this with the balls of yarn in my lap!!!)

Warmest greetings, Heidi

2 opmerkingen:

  1. hihi een geslaagde doos dus :) leuk hoor!! Ben benieuwd wat je van t noro garen gaat maken.
    Trouwens nog ff technisch, als je even je instellingen veranderd van je blog, dan kunnen mensen ook "anoniem" een reactie achter laten, nu moet je perse een bloggeraccount hebben!

    Groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja en hoe moet dat dan slimmerd je zus breit graag en deze blog is een wonder!!!

    Maar meer kan ik echt niet he?!

    BeantwoordenVerwijderen